Välkomna!



Älskar ni också hundar? Lever ni med hund eller önskar ni göra det? Hur ni än förhåller er till hundar så finns det säkert något i min blogg som är läsvärt.


måndag 1 juli 2013

Uppstart

Jag håller just nu  på att bygga upp den nya bloggen och det tar tid och mycket nytt som ska läras in. En del saker kommer att bli nya då det inte riktigt går att göra på samma sätt men det blir ju bara kul. Allteftersom nu kommer det fyllas på med sidor och nyhetsflödet kommer se likadant ut. Men snart dags för en paus, måste ut med hunden ;) Det är strålande väder idag för att vara ute, soligt med en svalkande vind. Så perfekt att vi faktiskt ska grilla, jag och Janne då alltså. Norton kommer umgås med sina vänner Harry och Sigge (mammas och pappas hundar).

Igår tog jag och Norton en tur med hundvagnen, det gick riktigt bra. Han börjar få in hur han ska gå i skakeln men jag har upptäckt att man måste lägga på ganska mycket vikt för att det ska bli ett jämnt dragtryck. Då får man bara se till att inte dra för långt då han inte är vältränad ännu, men han har börjat bygga väldigt fina muskler.