Välkomna!



Älskar ni också hundar? Lever ni med hund eller önskar ni göra det? Hur ni än förhåller er till hundar så finns det säkert något i min blogg som är läsvärt.


lördag 22 mars 2014

Härliga helg

Så är vi inne på helgen igen och det är såklart underbart. Jag och Norton är hos föräldrarna och har just varit ute i trädgården och tränat lite. Nu väntar vi på Elin och Lennox så att vi kan gå ut och gå, Harry ska också med.
Hittade en gammal bild på Norton, tänk att han snart blir två år. Vad händer med tiden!? Man kan se att han blivit äldre på alla sätt och vis, han är till och med lite grå på nosen och det är alldeles för tidigt ;) Han har fått fina muskler och breddat sig över hela kroppen men jag räknar med att han inte är klar innan han fyllt tre år.

Jag måste köpa en kamera eller en kameratelefon som jag kan ha med hela tiden för det finns alltid roliga ögonblick med hundar. Jag har ingen lust att släpa ut storkameran nu när vi ska promenera.

Nej nu ska vi förbereda oss och solen tittade just fram som på beställning, ha det!