Välkomna!



Älskar ni också hundar? Lever ni med hund eller önskar ni göra det? Hur ni än förhåller er till hundar så finns det säkert något i min blogg som är läsvärt.


tisdag 1 april 2014

Ville och Winter

Jag ska försöka återställa min dator men lyckas inte. Man ska trycka på lite knappar hit och dit så ska datorn bli som ny, det låter väl bra!? Men det var inte så enkelt så nu har jag gett upp och hittat mina gamla bilder som jag tagit på Ville och Winter. Jag satt och sparade över alla filer jag vill behålla då datorn rensas från allt och det var då jag hittade dom.
Mina fina underbara whippetkillar....

Nån dag i framtiden ska jag ha en vinthund igen, det är nåt speciellt med dom. De är stabila, värdiga och humoristiska hundar som är långt smartare än vad många tror. Vilken typ av vinthund jag ska ha det vet jag inte, kanske en whippet men det skulle lika gärna kunna bli en galgo. Många vinthundar är såna att de är väldigt lugna och stillsamma inomhus och full fart framåt utomhus och då spelar inte storleken nån roll för mig. Annars tycker jag att mindre hundar är smidiga inne då det inte viftar ned något med svansen eller tar upp hela soffan. Jag vet, många håller inte med mig nu! Det finns storhunds ägare som går i taket nu. Jag hinner ändra min uppfattning, rätt var det är har jag en labbe i soffan. Jag vill ha så många hundar men det är inte möjligt. Jag får tänka på att jag inte har tid som räcker till.
Nä nu ska jag surfa runt lite och kolla vad som händer i hundvärlden, jag delar när jag hittar nåt kul.