Välkomna!



Älskar ni också hundar? Lever ni med hund eller önskar ni göra det? Hur ni än förhåller er till hundar så finns det säkert något i min blogg som är läsvärt.


torsdag 30 januari 2014

Jag vann

Åh vilken överraskning, jag ställde upp i en tävling och vann. Första pris var en Handy Brush till mig och Norton. Då jag borstar tänderna på Norton 3 - 4 gånger i veckan tyckte jag att den smidiga handsken var spännande att prova. Vips.... så vann jag den!
Handsken är utformad för att komma åt runt alla tänder och på ett skonsamt sätt göra rent i hela hundens mun.

Man ska bara använda handsken till samma hund.
Man bör även vara varsam mot tandköttet.

Jag fick hem den igår så ikväll ska det provas.
Har en känsla av att Norton kommer tycka den är lite
konstig när han är van vid vanlig tandborste. Men jag
får vänja honom vid den.

Vill du också prova finns den att köpa på Hundapoteket
för 169:- Där finns det även en instruktionsvideo.

Handy Brush