Välkomna!



Älskar ni också hundar? Lever ni med hund eller önskar ni göra det? Hur ni än förhåller er till hundar så finns det säkert något i min blogg som är läsvärt.


söndag 5 januari 2014

10 år sen

Sitter i mina föräldrars hus och tittar på gamla kort av hundarna. Anledningen till det var att mamma satt framför sin dator och tittade på whippet bilder på olika kennelsidor. Man blir alltid sjuk av att titta på whippetar och jag skulle gärna ha en men just nu är det inte aktuellt. Hursom helst så bläddrade jag igenom våra egna bilder och jag har så svårt att tänka mig att det är tio år sedan bilderna togs.
Här ligger pappa Ville och sonen Harry. Harry lever ju idag men inte Ville. Jag köpte honom av kennel Flodaskogens som fortfarande har uppfödning på whippet men nu även västgötaspets. Kika gärna på deras hemsida.

Whippetar som ligger och sitter lite hur dom vill. Charmigaste rasen :) För tio år sedan var det svårt att föreställa sig hur 2014 skulle bli, nu är jag här och har fortfarande hund. Inte den rasen jag föreställt mig men ändå en hund.

Ville, Winter och Harry