Välkomna!



Älskar ni också hundar? Lever ni med hund eller önskar ni göra det? Hur ni än förhåller er till hundar så finns det säkert något i min blogg som är läsvärt.


söndag 8 december 2013

Minnen för livet

Jag fick ett mms av en väldigt god vän som jag vill dela med mig av. Den väckte fina minnen från förr då jag och min första whippet Ville var ett mot världen. När Ville var 1 år bestämde min väninna att hon skulle köpa en weimaraner och min Ville tyckte inte alls att det var en bra idé. Ni ser min whippet var väldigt förtjust i henne och att hon skaffade en hund som tog hans plats var ingen höjdare.

Här är kortet som togs när Ville var ensam om hennes kärlek. Vilka roliga minnen av oss som kommer till liv. Nu bor min vän i Norge tillsammans med sin weimaraner Valle som nu är 10 år gammal.