Välkomna!



Älskar ni också hundar? Lever ni med hund eller önskar ni göra det? Hur ni än förhåller er till hundar så finns det säkert något i min blogg som är läsvärt.


söndag 29 december 2013

Blir inget gjort

Jag ligger på soffan i något av den värsta influensan jag upplevt. Jag kan säga att jag är helt golvad. Stackars Norton vet inte vad det är med matte, han gör mig sällskap mest hela tiden i soffan och då och då ger han mig en puss.
Nä inte roligt, det blir inget gjort och det är fruktansvärt långtråkigt att ligga och vara ynklig.

Läste i tidningen Härliga hund en artikel om finansministern som säger att familjen mår bra av att ha hund. Ingen nyhet precis men alltid roligt att läsa om hur hundar sprider glädje. Läs hela artikeln här

SKK ställer sig bakom uppropet om att förbjuda försäljning av smällare till privatpersoner. Läs mer här