Välkomna!



Älskar ni också hundar? Lever ni med hund eller önskar ni göra det? Hur ni än förhåller er till hundar så finns det säkert något i min blogg som är läsvärt.


söndag 8 december 2013

Knut

Härom veckan var jag och hälsade på Knut i skogen. Han mår bra och ser välmående ut med några extra hekton kring höften. Det gläder mig att se att den förut så stressade lilla hunden kan slappna av så pass att även han kan gå upp i vikt. Det betyder att han kan tillgodogöra sig den näring han får i sig vilket är skönt att se. Det var fantastiskt roligt att se honom skutta omkring i skogen och att han såg ut att vara lycklig.

Jag klippte honom en aning då han blivit väldigt långhårig men han var väldigt söt med lång päls. Med ett lättat sinne och hjärta lämnade jag skogen med vetskapen om att Knut bor i ett paradis.