Välkomna!



Älskar ni också hundar? Lever ni med hund eller önskar ni göra det? Hur ni än förhåller er till hundar så finns det säkert något i min blogg som är läsvärt.


lördag 2 november 2013

Norton

Åh vad han var duktig i skogen idag! Jag åkte ut till Forssjö skogarna och la ett spår på ca 50 - 60 meter utan vinklar. Vi är inte där än för Norton är så himla snabb. Han tappade spåret en gång på vägen för att han galopperade i början då han var så ivrig. Jag bromsade lite och lät honom nosa omkring och då hittade han spåret igen och gick rätt på godiset (maten) som låg i slutet. Jag skrattade faktiskt högt i skogen då Norton fick på sig spårselen och fick syn på långlinan och blev som tokig. Vad gullig han är! Nästa gång ska jag lägga två spår och se om han är lugnare när han gått ett spår redan och det får bli snart, bäst att passa på när det är så bra väder ute :)